Leading the Way

Meillä koulutetaan yhteiskunnallisia vaikuttajia ja tehdään kansainvälisesti korkeatasoista tutkimusta yli sadan vuoden kokemuksella. Olemme Suomen johtava kauppakorkeakoulu ja yksi Euroopan kärkikauppakorkeakouluista.

Kauppakorkeakoulu on Helsingin kauppakorkeakoulun pitkäaikaisen työn jatkaja. Olemme osa talouden, tekniikan ja taiteen kohtauspisteenä toimivaa Aalto-yliopistoa.

Syvällinen oppimiskokemus

Tarjoamme opiskelijoillemme syvällisen oppimiskokemuksen kansainvälisessä ja monialaisessa ympäristössä. Tuemme opiskelijoiden kehittymistä tulevaisuuden arvostetuiksi asiantuntijoiksi, innovatiivisiksi yrittäjiksi ja vastuullisiksi liike-elämän johtajiksi

Vaikuttava tutkimus

Edistämme kauppatieteellisen tiedon lisääntymistä vaikuttavan tutkimuksen avulla

Kumppanuudet ja yhteiskunnallinen osallistuminen

Tuemme elinkeinoelämän ja yhteiskunnan kehittymistä pitkäaikaisten kumppanuuksien ja yhteiskunnallisen osallistumisen kautta

• tekemällä pitkäaikaista tutkimusyhteistyötä yritysten ja muiden organisaatioiden kanssa tutkimuksen merkittävyyden ja vaikuttavuuden maksimoimiseksi,
  • rakentamalla ja ylläpitämällä yrityskumppanuuksia Partneriohjelman ja räätälöityjen yritysprojektien kautta,
  • nimittämällä Professor of Practice- ja Executive in Residence -tehtäviin henkilöitä, joilla on vahva ammatillinen asiantuntemus ja kokemus sekä tiiviit yhteydet yhteiskuntaan,
  • edistämällä yhteiskunnan kilpailukykyä ja kehittymistä kauppatieteellisen asiantuntemuksen aktiivisen jakamisen ja yrittäjyyden tukemisen kautta,
  • rakentamalla vahvaa alumniverkostoa. Alumnitapahtumista suurin on joka toinen vuosi järjestettävä Homecoming Day.

Laadusta kertovat akkreditoinnit

Olemme saaneet ensimmäisenä pohjoismaisena kauppakorkeakouluna tärkeimmät kansainväliset laatuakkreditoinnit. Ne myönnetään vain maailman parhaille kauppakorkeakouluille.

Kauppakorkeakoulu on noin 2 700* opiskelijan ja 450 työntekijän muodostama innovatiivinen yhteisö. Kampuksemme sijaitsevat Helsingissä ja Mikkelissä. Syksystä 2015 lähtien suomenkielinen kandidaattitasoinen opetuksemme on siirtynyt Aalto-yliopiston Otaniemen kampukselle.

Kauppakorkeakoulussa voi opiskella kauppatieteen kandidaatiksi, maisteriksi ja tohtoriksi.

*) FTE-luku kertoo tutkinto-opiskelijoiden määrän kokopäiväisiksi opiskelijoiksi muutettuna.