Nimikkosalipartneruus

Oma nimikkosali on ennen kaikkea keino tukea opiskelijoita ja kauppatieteiden opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla se on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.

Sali nimetään sponsorin mukaan ja tätä nimeä käytetään yleisesti salista puhuttaessa. Salia voi käyttää omiin tarkoituksiinsa veloituksetta kaksi kertaa vuodessa.

Töölön kampuksen nimikkosalit: Amer Sports, Danske Bank, Fazer, Finnair, Jenny ja Antti Wihurin rahasto, Nokia, OP, Saastamoisen säätiö, SOK, Valio

Otaniemen kampuksen nimikkosalit: Deloitte, Elisa, EY, KPMG, K-ryhmä, Nokia, Posti, S-ryhmä

Sivusta vastaa: | Viimeksi päivitetty: 14.02.2018.