Partneriohjelma – avain ainutlaatuiseen yhteistyöhön

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Partneriohjelma rakentaa ja ylläpitää tiiviitä, pitkäaikaisia suhteita korkeakoulun ja yritysten välillä. Se on lajissaan ainutlaatuinen Suomen korkeakouluissa ja avaa yhteyksiä myös Aalto-yliopiston muihin kouluihin.

 Yhteydenotot
 Anne Salonvaara
 050 590 5620
 anne.salonvaara [at] aalto [dot] fi

Partneriohjelma tarjoaa selkeän yhteistyömallin ja rakenteen, joka perustuu Account Management -palveluun. Tämä mahdollistaa kumppanuussuhteen määrätietoisen kehittämisen ja syventämisen kohti pidempiaikaista strategisen tason kumppanuutta.

Yritykset solmivat Kauppakorkeakoulun kanssa 2-3 vuoden kumppanuussopimuksen. Yhteistyön painopisteet määritellään yhdessä molempien osapuolten kesken. Tällä hetkellä ohjelman piirissä on 12 yritystä.


 DanskeBankLogo_small.jpg       Deloitte_small.jpg       Elisa_logo_blue_small_84_33.jpg        EY_logo.gif  


FAZER_pyorea_2.jpg         FINNAIR_118_34.jpg           k_mark_logo_rajattu_small.jpg       KPMG_Logo_sininen_pieni_2.jpg     Nokia_logo_2.gif  

 

    OP_4v_oikea_musta_5.jpg      Posti_logo.gif   PwC_logo.gifS-ryhma_120x35.jpg        valio_logo_62_40.jpg

 

Mitä lisäarvoa partneruus tuo?

Partneriohjelma tarjoaa yhteistyökumppaneille väylän ja näköalapaikan yhteistyön rakentamiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon kansainvälisesti tunnustetun Kauppakorkeakoulun kanssa. Ohjelma koostuu neljästä osa-alueesta, joista jokainen sisältää erilaisia palveluja ja yhteistyömahdollisuuksia. Näistä yritykset voivat valita painotuksiinsa parhaiten soveltuvan kokonaisuuden.


Account Management. Tämä osio on kaiken ydin. Yhteistyötä ohjaamalla ja koordinoimalla sitä voidaan ylläpitää ja kehittää pitkäjänteisesti.

Tutkimusyhteistyö. Mahdollistaa yhteyksien luomisen akateemiseen yhteisöön sekä tavan hyödyntää Aalto-yliopiston opiskelijoiden osaamista liiketoiminnan kehittämiseen mm. Räätälöityjen yritysprojektien avulla.

Tiedon ja osaamisen jakaminen. Verkostoja rakentamalla, kohtaamisia tarjoamalla ja molemminpuolista osaamista yhteen saattamalla synnytetään uusia ideoita ja kasvatetaan asiantuntijuutta. Esimerkkeinä vierailuluennoinnit, caset opetuksessa sekä  Knowledge Sharing Breakfasts-tilaisuudet.

Näkyvyys ja työnantajamielikuvan kehittäminen sekä rekrytointi. Jatkuva näkyminen koululla esim. Nimikkosalin avulla sekä aktiivinen osallistuminen Ura- ja rekrytointipalvelujemme järjestämiin, opiskelijoille tarjottaviin työnhaun koulutuksiin ja esim. Tenttaa työnantajaa-tapahtumiin luovat positiivista mielikuvaa yrityksestä työnantajana.

Partneriohjelma tarjoaa yrityksille:

  • Selkeän väylän ja rakenteen yliopistoyhteistyön rakentamiseen ja ylläpitoon
  • Omiin tarpeisiin parhaiten soveltuvan ratkaisun
  • Oman yhteyshenkilön ja mahdollisuuden kehittää kumppanuustoimintaa pitkällä aikavälillä
  • Mahdollisuuden lisätä näkyvyyttä ja kehittää työnantajakuvaa suunnitelmallisesti
  • Arvokkaita opiskelijakontakteja sekä pääsyn sisään tiedeyhteisöön
  • Mahdollisuuden jakaa tietoa ja osaamista opetus- ja asiantuntijayhteisön kanssa
  • Tuoreita näkökulmia ja pääsyn uuden tiedon lähteille



 

Sivusta vastaa: | Viimeksi päivitetty: 07.02.2018.